Thursday, July 26, 2007

Om bara Justin kunde ta sitt ansvar...

http://www.expressen.se/fredag/1.773409/plockade-upp-hundbajset-med-lyxplagg

Jag börjar befara att Britney är utom räddning.

– OK! Magazine tillbringade en hjärtslitande dag med Britney Spears och bevittnade ett rop på hjälp som kommer att göra folk chockade och ledsna. Vi berättar sanningen, säger tidningens chefredaktör Sarah Ivens.

Hela cirkusen har pågått under en alldeles för lång period. Och alla förhoppningar om att Britney kan göra comeback som sitt förra jag är i det närmaste försvunna. Det gör ont i mig. Inte bara för att hon var så helsikes snygg då det begav sig. Hennes små barn! Det här kommer gå käpprätt åt skogen. Snart kolar Britney eller, hoppas jag, så åker hon in på psyket. Länge.

2 comments:

Josefin said...

Nämen Josse sluta nu, vi får inte ge upp än. Hon behöver tid för sig själv men får ju aldrig någon chans till det.

Britney foreveer!!!

Josefin said...

Jag vet, hon behöver vara ENSAM! Och det får hon nog bara vara på psyket...Så det är det bästa alternativet =). Och nyheterna om att t.o.m. hennes närmaste vill att Kevin ska få vårdnaden om kidsen tyder ju ändå på att hon lullar lite väl mkt...Men f´låt, ge upp hoppet får vi aldrig göra =)