Saturday, July 28, 2007

+++++

Lägenheten var helt klart över förväntan. Det är ett par som bott där i fem år, supertrevliga. Väggarna var vita *puh* och några aprikosgula. Ljust och fint, men det bästa av allt är man får måla, tapetsera och borra bäst man vill. Weeeeha!

Jag brinner för närvarande av inredningslusta. IKEA - hälsa mig välkommen. När vi är klara med allt måste ni lova att komma på inflyttningsfesten. LOVA.

Var på en dansaerobics efter visningen, jätteroligt! Mycket dansant, precis som det ska vara. Hopp å snurr å attitude... :)

Nu är det bäst jag rensar min överbelamrade säng så inte svägerskan får spader när hon kommer hem!

Nästa anhalt alltså: PARTAJ.

2 comments:

Chris said...

Men alltså har Keba hittat nån lägenhet då? Jag undrar liksom vart han ska bo? Har han tänkt på det?

hehe =) Ses snart, STORT grattis till nya hemmet!!!!!!!!!!!

Josefin said...

Rosa hall måste det bli!!!