Friday, July 13, 2007

SteppOhoj

Körde stepklass igår. Trodde det skulle bli en mardröm. Hade gjort koreografin utan stepbräda, och hade en timme före passet att gå igenom allt.

Men det var GRYMT roligt. (Endast min upplevelse av det hela, vad deltagarna tyckte vågar jag inte uttala mig om.) Var i den större salen på gymet, brukar var i den lilla. Stor skillnad, äntligen kunde jag hoppa utan att slå i huvudet. Weehoo!!!

Träna är sjukt kul ibland. Det enda som oroar mig nu är att det börjar kännas mer och mer i mitt för-länge-sedan-opererade knä och att behinnorna värker då och då.

1 comment:

Chris said...

Vaaa???? var jag så blind?? PINSAMT! ja jag ska ju som sagt förhoppningsvis få operera mina ögon i augusti så efter det ska jag nog ha lite bättre syn...i allafall kl.7 på morgonen. Sorry girl! Japp ses imorrn vid tre, hoppas på sol så vi kan sitta ute och mysa och ta en glass!! Jobba lugnt..om du nu jobbar inatt..? Annars får du komma å se film med mig o Hedvig o Malin. KRAM!