Friday, April 6, 2007

Tåg & Dea - Me like

Bussresan hem igår gick bra. Som sagt tur att jag i alla fall inte behövde åka själv.

Men ändå.

Vad är buss mot att åka TÅG? Jag älskar att åka tåg. Så skönt och lugnande...Och där kan man sova i sköna fåtöljer. Mmm...

DEA ikväll på Så ska det låta. Dea är världens grymmaste körsångerska. Som tyvärr lämnade Melodifestivalens huskör. Hon är så snygg...och rör sig så...stiligt. Och så vackert leende. Om jag träffade Dea skulle jag bli mäkta generad. Och om jag var gayish skulle jag vara kär i Dea.

3 comments:

My said...

Håller mä, tåg rockar fett =)

Anonymous said...

Bonuskram till dig med, för DU är så bra ;)

Vet du vad jag gjort idag?

Tog bussen till Norrtälje för att åka med mamma o bo till landet och gråta typ. Sen kom jag på andra tankar och vände och åkte hem igen för att åka till marie på fest imorgon. Ja, jag får ju rycka upp mig! :D

Så, tre timmar på buss idag :) Iof inget mot din bussnatt.

Kraaaaaam!!

Josefin said...

Haha, Hedvig min vän. DU är ju för underbar. Jag blev så glad när du sa att du vände, såg det liksom framför mig. Ibland får man tvinga sig själv att rycka upp sig även om det kan vara tungt! Och du, bussåkande kan vara ganska avslappnande och ger mycket tid för tankarna att flöda. Så din bussresa kanske var nödvändig. Återigen en stor kram för att du lyssnade till ditt hjärta! Kärlek är inte lätt men när den väl träffar en, och det gör den, så är det fantastiskt. Festa lugnt ;)