Monday, April 23, 2007

Nyhetsbevakning

Tillbaka från Söder efter grymt rolig klass. Jag blir så glaaaaaaaaaaaad =). Bara man lägger in lite shakande på rumpan så ökar glädjefrekvensen en massa, weee!!!

FÖLJER NEDAN - NYHETSKOMMENTARER:

  • Jeltsin är död. Min första tanke var "jasså, först nu?". Jag trodde han kolat för länge sedan. På Aftonbladet får man se Jeltsins liv i bilder. Intresserad? Någon?
  • Lejonborg avgår. Tråkigt. Han är ju som en snäll och god björn, Lasse. Stackarn. Men det är klart, han har suttit ett tag, och nu är det förnyelse som gäller. Om partiet inte visar på nya tag kommer folket tro att de fortfarande intränger sig i sossarnas datorer. En ny partiledare kan man liksom inte ställa till svars för gamla dumheter. Men jag hoppas Lasse får stanna som minister. Frågan är vem som blir den nya FP-ledaren. Jag har varken uppfattning eller åsikt. Någon som stödjer alliansen bara, och inte kör sitt eget race.
  • "Huvuden rullar i Louise-skandalen". Tacka tusan för det. Det mest anmärkningsvärda är att de inte själva tog sitt pick och pack och drog INNAN de fick kicken. Eller nej förresten, de fick inte sparken, de har "paus". SKÄMMES.

Sist men inte minst. THE ARK´s nya skiva. Fick höra de första låtarna i pappas bil. Jag blir så lycklig. The Ark och Laleh är äkta vara och fantastiska artisttalangar.

PS. Ja, Britney är även hon äkta vara. På sitt sätt.

No comments: