Monday, April 2, 2007

Summa summarum av måndag i april

Hola mis amigos.

Ännu en dag i dimman. Insett att det här med nätter kanske inte världens bästa idé. Precis som när man varit i Amerikat är man jetlaggad i en vecka efter.

Så. Skippade föreläsning ett. Galet dumt, oseriöst och kortsiktigt tänkt, men sömnen hägrade för mycket. Tog mig i alla fall till föreläsning två, vilken hölls av en framgångsrik jurist som arbetade inom Arbetsdomstolen och något slags utskott. Gjorde min vanliga personanalys. Fick mina aningar (nästan) bekräftade då jag inte hittade någon vigselring, att detta var en av alla dessa klassiska skolnördar, alltid högsta betyg, ytterst intellektuell men knappast särskilt...hur säga...cool. Inget hett byte bland los ladies. Han pratade monotont och visade då och då prov på sin halvtorra humor. HOPPAS jag har fel och att han har barn och sambo i en fet Saltsjö-baden villa. Med en massa ytliga vänner. Hoppas.

Aerobicspasset gick okej, inte mer. Satans jävla headset som alltid krånglar. Ska göra ny koreografi, måste ha lite mer vickningar på höfter...

Mitt karaktärsuppbyggande går åt H. Imorse bestämde jag: Inget socker. Alls. Vid dagens ände konstaterar jag följande sockerintag: Glass & Kanelbulle. Haha. Åt hell med nolltolerans med andra ord.

No comments: