Monday, April 2, 2007

Martin & Cissi - Älskar er

Jag är besatt av Martin & Cissi. Fanatisk.

Måste bero på att jag såg dem live i fredags och dessutom idag på centralen.

Nu har jag läst deras bloggar och tittat på en massa intervjuer med dem i webb-TV. De ser så sprittande glada ut och kära i varandra, de bara MÅSTE bli tillsammans. Snälla rå...Sådan självklar förälskelse ser man inte så ofta...

Nu måste jag tvinga mig själv från paret och gå och lägga mig. Jag har fått en öm finne på näsan. Ajjjjjjjjje....

2 comments:

Anonymous said...

Dagens sannning: Bloggen har fått en helt ny innebörd nu när jag inte träffar dig i skolan.. haha jag kan ha koll på vad du gör ändå.. MOHAHAHAHAA

Josefin said...

Hehe...Känns inte rätt! Du får veta allt om mig, men hur ska jag få veta vad du pysslar med då? Vavavava? Denna obalans måste åtgärdas snarast.
Hoppas avtalsrätten eller vad det nu heter går bra, kick some ass!