Thursday, April 5, 2007

Fettish VS. Keffish

Tänkte prova på det här med listor. Bra och dåligt. Skulle vilja ha nåt fyndigt namn på dem...*hmm...* Svårt. Ähhh....

Dåligt:
-dagens stormvindar
-min gamla tant låg sjuk när jag skulle hälsa på
-deklarationen har inte kommit än. Varför??? Jag vill veta hur många tiotusentals kronor jag kommer få i återbäring.
-trött...ZZzzz

Bra:
-jag såg en påskkärring =)
-lämnade in veckans tidrapport på jobbet =)
-jag har ett stort påskägg fyllt med godis =)
-nu är det påsk och helg, jippi!

Britney måste sluta experimentera med hattar. Den ena är än mer ohygglig än den andra. Britneys hår måste växa ut. Nu! Kan hon inte gör extensions? Fast det kanske måste finnas något att fästa i...Men borde hon inte ha stubb nu i alla fall? Min pappa är flintis men det hår han har växer jättesnabbt.

No comments: