Wednesday, April 25, 2007

Sommaren är här nu, JA!

Vad har hänt sen sist då jag slet mitt hår, ej av frustration utan av dysfunctional balsam? Svaret kommer NU!

Igår: Pluggade på dagen. Och tvättade. Och torkade. Vanligtvis är torkningen inget man lägger märke till. Men när någon satans granne bokat HELA torkrummet en HEL dag (utan lov), då blir man baske mig medveten om att kläderna även måste torka. Fy tusan säger jag bara.

Jobbade hela kvällen. Alla samtalen spelas in. Vilket jag skulle tänkt på innan jag slängde ur mig en halvtaskig liknelse som innehöll ord som slå, i huvudet, åtala. Dumt, så dumt, av mig.

Idag när jag vaknade hade jag tappat guisten. Jag vet inte riktigt vad guist är, eller hur det stavas, men jag inbillar mig att det var guisten jag hade tappat. Så jag tog en rulle choklad och la mig i soffan. Även det mycket dumt gjort. Måste ju för in i helsike plugga! Åhhh...

Vickade på en klass i Sthlm, endast tre deltagare, så det blev lite av en privatlektion. Haha. Men alltid kul att köra på nya ställen. Därefter lite Sats-showande på löparbanden, på Adidas Consept Store. Roligt att träffa de andra igen, blev lite lattjo. Men lite av en bedragare kände jag mig allt. PUMA är ju märket som gäller numera.

No comments: