Sunday, April 8, 2007

Report from el party



I alla fall. Blev riktigt roligt igår.

Min plan var att bära min sparkdräkt (alias catsuit) och röda klackskor. Men. Valde behaglighet och att kunna (ful?)dansa framför coolness. När fasen ska jag ha catsuiten? Kanske i Turklandet...hmm...

Hade charader på festen. Charader kan inte misslyckas på lätta-upp-stämningen-fronten. (Därmed inte sagt att vi hade dålig stämning innan.)

Mycket folk ute. Underbart att få träffa gamla vänner.

NU ska jag och Kubus till farsan. Bye bye babies.

PS. Såg ni Filippa Reinfeldt i Stina? Den kvinnan är vacker. Och vältalig. Sån vill jag också vara.

3 comments:

My said...

Mmm, jag såg henne...Hörde henne dock inte tala, men kunde inte slita bliken från hennes sjukt glänsande hår!! Hur får man sånt?

Du kanske kan ha catsuiten om det blir Valborgsparty =)

Kram

Josefin said...

about the catsuit... kan bli lite varmt i turkiet, eller va e de för material ?

Josefin said...

Hmm...kan det vara så , möjligtvis, att statsministerfruar har SPECIELLA glansschampon? Kan ju vara en av de förmåner man har om man bor i Sagerska Palatset. Det kanske ingår i inredningen...

Hmm...ja det kanske minsann får bli catasuit på valborg. Tjoho =) Och smurf 2, Turklandets värme och sparkdräktens material går nog inte alls ihop. Är oelastiskt omjukt tyg som kommer klibba som fan i värmen. Puh...