Monday, April 2, 2007

Catsuiten has arrived

Jag sitter i min idag-hämtade catsuit. (Eller byxdress som somliga väljer att kalla den.) Min första slutsats är att detta INTE är en outfit att bära på middagar. Dels för att allt som fylls på i magen kommer att synas. Dels för att den åker upp när man sitter. INTE skönt.

Är på gränsen att den åker upp ståendes också. Och om ni inte förstår vad jag menar med "åker upp" så kan ni föreställa er de gånger någon dragit upp trosorna på er. Preciis så känns det nästan. Men bara nästan.

Så. Denna outfit bör med andra ord bäras...hmm...När jag står stilla. Ja nu vet jag, när jag ska stå som skyltdocka i ett skyltfönster blir den perfekt.

Men jag skiter i när den BÖR bäras, och att jag ser kobent ut i den, den är ASCOOL! Tjoho. Så ser ni en stel dockliknande varelse i svart catsuit och röda klackskor på dansgolvet, som bara svänger på rumpan en halv decimeter åt vardera håll, så är det mest troligt jag.

Jag var så ivrig att få prova byxdressen att jag rev upp förpackningen på skoltoaletten, slet av mig kläderna och krånglade på mig den. Så om det var någon som såg mig gå in på WC:n och kom ut LÅNGT senare: Jag gjorde inte nummer två. Jag fjollade framför spegeln i la Madonnas byxdress.

3 comments:

Josefin said...

ååååååå så härligt de låter, jag vill följa med när du ska shaka med dressen på dansgolvet snällaa låt mig..

Anonymous said...

hahaha...du e den roligaste spegelfjollan i världen =)

Josefin said...

Ja pleeeeeeeeeeeease följ med mig =)