Thursday, April 5, 2007

Nattuglan is speaking right this moment

Ahh...härligt! Passade på att utnyttja min nattliga energi och fick lite pyssel gjort.

Har:

- Rensat igenom min väska på allt skit, hällt ut en massa smulor.

- Rensat min neccesär.

-Vikt om alla mina kläder som ligger i högar på en garderob.

-Anmält mig till Jusek.

-Handtvättat lite träningskläder.

-Gjort schema för vad som måste pluggas i helgen (Mitt försök att hålla mig i fas höll i två dagar, sedan gick det åt skogen likt alla andra gånger.)

-Packat lite inför imorgon...Vilket naturligtvis inneburit provande av en massa kläder.

-Bestämt vilka veckor jag ska jobba i sommar.

-Kollat på resa, har hittat en perfekt till Turkiet i juni. Såg underbart ut på bilderna, så nu ska jag bara lansera resan för boyfriendo. Sedan bokar vi på fredag med los turturs. Yejj!!!

Och bara EN ENDA godis har jag snott från påskägget! Give it upp för min disciplin!

No comments: