Monday, April 9, 2007

Ett dygn hos paps i huset



Denna slänt har jag mången dag tittat upp i från mitt rum. Tänk att allt var så mycket större då?

Blev lugn kväll igår. Åt en massa mat, och, svårgissat: Godis. Nope, vi har ingen känsla för när det är dags att sluta.

Tv-kväll fylld med trashprogram: Lyxfällan, Jersey Girl (hette den så? Pinsamt dålig film förutom Liv Tyler & världens sötaste lilla flicka) och Bam i MTV.

Kvällen avslutades med Pest eller kolera. Vet ni att när man väljer sin framtida partner ska man ha som utgångspunkt om man tror att man kommer att någonting att prata om när man nått ålderns höst? Nu vet ni. Och då är Pest eller kolera en bra lek. Dels för att testa den andres värderingar och dels för att testa fantasin. Jag och K började lite halvtaffligt men när vi väl kom igång så flödade den råa fantasin. He he...

2 comments:

Josefin said...

Å jag som tycker att filmen är sååå bra haha. Men men vi kan ju inte hålla med om allt =)

Josefin said...

Hmm...nej man måste ju va lite olika också ;) Jag och Keba funderade kring varför den kändes så dålig.Hade ju på nåt sätt alla förutsättningar; bra skådespelare, helt okej story...Tror regissören var kass...eller kanske manusförfattaren?