Tuesday, January 20, 2009

Vilostund


Okej, 6,5 timmars sömn räcker inte heller. Får pröva med 7. Sitter och sover på ett café i Uppsala, inte alls bra när pluggläsning var syftet. Har haft föreläsning med en otroligt skön snubbe. Han är liksom med i gemet, ingen trött gammal professor. Jag tog snabbt tillfället i akt och bad om lite uppsatscoachning. Efter träningen i morse köpte jag sallad på ett litet ställe på Söder. Det ska bli mitt stammisställe! Supergott och kvinnan som kom från Peru var så trevlig. Sånt blir jag glad av, företagsamhet och service. Det här är en bra dag, det känner jag :-) Nu ska jag försöka läsa lite innan det blir mysig middag med gänget...

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha, du skulle ju testa 7h inatt, "vad heeeende?" Jag testade 7tim10min och somnade stup i kvarten på föresläsningarna, TROTS att de var så sjukt intressanta, så det var inte heller nog. Nu har jag sovit i 2 tim och jetlaggen lär ju va på topp ikväll, haha!

Puss på min dansare!