Sunday, January 4, 2009

Söndagsblues

Åh no. Söndagskänslan är total.

Jag är...ÖM i mina bröstmuskler och vingar. Mats, det är ditt fel! Här kör man på samma övning igen och igen och igen tills du dyker upp och vinklar mig åt ett annat håll och AJ AJ AJ! Ont! Hehe. Ba skoja. Träningsvärk är the shit, OCH, variation förnöjer. (Och Sjöstadens gym var hyvens.)

Musik är...underbart! Lyssnade på Digilistans årssammanfattning när jag körde från Sthlm till Sundsvall idag och alla årets fina bitar bringade fram en hög minnen. Ella Ellaaaaa, dudududuuudududuuuu...:)

Sveriges befolkning...röstade fel i Körslaget igår. Tycker de flesta körer var jättebra, men Eriks skara var utan konkurrens sämst. Well, Keba hann i alla fall vara stjärna och nu får han sova.

Sveriges små juniorer...vann semifinalen! Jag bryr mig faktiskt, jag bryr mig faktiskt! Det är mycket roligare att titta på lammköttet än på de äldre versionerna. Bara en sådan trivial sak som namnen är mycket sötare - istället för Leif och Lars heter de Anton, Victor och Jakob. Tiihiii :) Jag paxar Jakob för övrigt, i år fyller han nämligen 20 sa Mats.

Snart är det gamenight hos Märy in da Lervikshouse!

1 comment:

Anonymous said...

Ååååå så skoj med gamenight =) Hoppas ni har skoj och spelar spelet du inhandlade på Wet Seal ;) By the way, har du läst Pernillas blogg? Jag VILL HA det där spelet dom hade spelat...TABU =) Då kan vi ha massa gamenights i vårt nya "hus", hehe!

Pössen på dig!