Tuesday, January 27, 2009

Hyvens bananer

Det är ingen fara på taket! Jag har bara valt att lägga tiden på annat skoj :)

Och så kanske jag helt plötsligt tappade lusten att förtälja allt om livet. Men den återkommer nog.

Men alltså - Det är fullt upp och jag är glad för det mesta, för jag bor hos en underbar familj, umgås med mina fina vänner, träffar nya trevliga människor, går på intressanta föreläsningar och chillar med svägerskan. Snart flyttar jag tillbaka till Lappis med Sara & Josie och till helgen är det NIKE-convent med Chrissan samt Pimps & Hoes-fest (!).

Skickar extra kärlek till min bästa Elin som tagit examen och snart åker till Afrikat. Buuhuu....Fast å andra sidan, när hon kommer tillbaka ska vi bo i samma stad och skaffa små söta bebisar samtidigt så vi kan caffe-latte-mamma ihop. Det blir nog hyvens.

IT´S ALL ABOUT THE INSTÄLLNING, för det blir jäkligt mycket roligare då. Kram och puss!

8 comments:

Anonymous said...

Kärlek tillbaka till dig min fina bästisvän!! Alltid nära även om tusentals mil skiljer oss åt!=)Va mycket vi har att se framemot sedan, härligt det ska bli att vara caffe-latte-mammor tillsammans! hyvens it is! ;)puuusssss!

Josie1 said...

En fråga, När hade ni lattemammor tänkt att bli mammor? När kommer du hem Elin?? Är det dags redan då?

Anonymous said...

Helt rätt, bruden! Man ska göra det som känns roligt och som man känner för. Go with the flow lixom!

Fasiken vad najs med Pimps and Ho's fest, behöver jag fråga vad du ska vara "utklädd" som? ;)

Förresten, hur gick det med det där till syrrans Workwife-blogg grejj eller hur det nu var..(glömde fråga dig igår)?

Puss och keep the inställning!

Anonymous said...

Pimps and Hoes fest, varför var inte jag inbjuden!?

Anonymous said...

du och elin...latte-mammor snart?

...nu tänker jag genast tillbaka till nyårsafton och vilka fina mammor ni skulle vara..

;-)

Tur att Elin åker till Afrika först.Hehe!

Puss, ses på fredag!!!
//Chris

Fia said...

Till helgen ses vi!! :D Visst?

Anonymous said...

Later jatte bra allting!
Jag vill se bilder pa dig fran pimps and hoes festen sen!

...och du har ratt, det ar verkligen all about the installning!! :)

Kram!

Anonymous said...

Later jatte bra allting!
Jag vill se bilder pa dig fran pimps and hoes festen sen!

...och du har ratt, det ar verkligen all about the installning!! :)

Kram!