Sunday, January 11, 2009

Melankolin hägrar

Söndagssvart. Inte riktigt svart, men en mörkare grå. Låg i sängen till fyra-tiden, för att inte lång tid efter däcka igen. OKRISTLIGT. Men jag har bara mig själv att skylla. Har trots allt partat rätt mycket 2008 och vid det här laget bör jag ha lärt mig viktigheten av att inkludera vatten någonstans under kvällen.

Fasligt roligt hade vi i alla fall :) Förfest, utgång på Oscar och efterfest. Hela fadderullan. Sänggående efter sex på morgonen bör väl tyda på lyckat festande?

Imorgon åker jag tillbaka till Sthlm. Hatar att lämna. Turligt nog möts jag av en underbar liten familj. Vissa vill inte bo någonstans, jag vill bo överallt. Det är ett livsdilemma. Den dagen jag sätter mig ner och tänker att HÄR ska jag bo resten av mitt liv blir en fin dag.

Marie min soulie, du är som en sol! 100 % chans till skratt när man umgås med dig :) Puss!

1 comment:

Märy the houseowner said...

You to bejb..you to! Hade riktigt roligt trots lite minnesluckor och nu tok-svullna ögon pga allergi :)

Detta gör vi om! Kom inte ihåg att vi shakade så mycket dock..vi var på dansgolvet men vad blev det för dans?

Hehe..
Hörru, planera inte in för mycket nu för 2009. Klart man ska umgås och leva livet - det är också mina mål för 09 men även att jag inte ska planera in för mycket..vill inte ha 08:ans baksmälla igen.

Sköt om dig nu så hörs vi snart igen! Puss o kram från soulie Märy