Thursday, January 15, 2009

Jag VISSTE att de kraschar

JAG VISSTE DET! Min rädsla var inte alls nonsens. Den var sjukt befogad. Å andra sidan borde väl det faktum att samtliga överlevde ge mig hopp. Får fundera en stund till huruvida jag ska ta tillbaka flygrädslan eller fortsätta på min coola bana.

Såg på Debatt där bl.a. Gömda-frågan avhandlades. Debattprogram suger ju överhuvudtaget eftersom folk inte får prata till punkt plus att diskussionen alltid tar fel riktning. Men ang. Gömda - Liza Marklund är en fegis. Och det är rentutav bedrövligt att kalla en historia sann om den inte är det. Även om han är en skitstövel.

Lite blygsamt undrar jag slutligen om det är meningen att jag ska tvätta mina kläder SJÄLV hädanefter? Tyckte mamma skötte det så exemplariskt under hela min Sundsvallsvistelse. Börjar sina i rena-kläder-högen nu...

Imorgon ska jag till Uppsala och leka med Elin! Mys, middag och utgång :)

3 comments:

Anonymous said...

Jag tycker du fortsätter med icke-rädslan och fortsätter tycka att det är mysigt att flyga ;) Man kan ju faktiskt inte vara rädd hela tiden över saker och ting.
Puss

Josie1 said...

Ja hur ska vi nu göra. Skönt att vi är hemma iallafall.

Tuppen ja! haha hysteriskt roligt

Chris said...

jaaaa Uppsala =)

hoppas vi ses ikväll!
kör du på kortkort? haha

brrrrrrrrrr