Thursday, January 1, 2009

The sum of the kardemumma

Man ska ju sammanfatta året i bloggen. Jomenvisst. Det hör till.

Jag konstaterar...

...att 2008 har varit ett av mina bästaste år någonsin. Fett mé hett. Varfördårå? Jo -

  • jag fick en brorsdotter, ängeln Emmy.
  • jag fick ett roligt jobb vid sidan av mina studier.
  • jag blev singel - en tung process men det enda rätta. Att såra den man älskar är hemskt.
  • jag har njutit av singelskapet, still is :) Självständigheten skall hyllas!
  • jag hade en underbar sommar med mina underbara vänner - Sundsvallsbesök, E-TYPE, vackert väder i vackra Sthlm, partyn, Prideuppträdande...
  • jag flyttade till Los Angeles för collegeplugg i en termin och ÄLSKADE allt.
  • jag reste till Florida, New York, Maui samt Las Vegas några gånger.
  • jag fick nya fina vänner.
  • jag blev mer adventurous - flygrädslan försvann nästan, jag lärde mig äta räkor, kalkon, kött - BIG STEPS till det vuxna livet!
  • jag avslutade året med en sjusärdeles härlig vistelse i hemstaden.

2009 - Jag tycker vi fortsätter med livets lösning - It´s ALL about the inställning.

Som du själv väljer att möta livet brukar utgången bli. Det är som med bebisar: Om du skrattar så får du ett stort dreglande leende tillbaka.

Kärlek & Respekt.

No comments: