Friday, January 9, 2009

Recension - Let´s Dance

Jag är skittrött. Sova innan 23 en fredagkväll? Kanske ska pröva det också. Hela dagen har förlöpt i den arbetslösas tecken, så det är lika bra att fortsätta. Jag som arbetslös på riktigt skulle vara en fullkomlig katastrof. Jag till och med GICK långsammare när jag skulle till affären.

However.

Let´s Dance. Juryn synes vara fientlig mot unga kvinnor. Det ogillas starkt.

Grymt heta Laila Bagge var bäst. Skulle kunna vara ett proffs.

Morgan har helt klart dansen i blodet. Hans lustiga uppsyn är en bonus.

Stackars Kitty förtjänade inte så låga poäng. Hon är känslig den stackaren, det kommer jag ihåg från Big Brother-tiden. Kitty hoppar nog av snart.

Blondinbella har nog kämpat som F A N och skulle absolut ha fått fler poäng, men hon kommer aldrig bli grym. Inte dansant nu = aldrig dansant.

Magdalena Graaf - härligt med (skumt) höga poäng! Gillar när "bimbosar" kommer in och äger.

Elisabet Höglund. Och Underbara Tobias. Tror det får bli mina favoriter tillsammans med Laila. Elisabet verkar ha en sjusärdeles fyndigt skön humor. Och taktkänsla har hon absolut.

Sleep tight homos. Homies. Och alla ni övriga.

No comments: