Saturday, January 3, 2009

Tack för mysigt fika LA-poolish!

Vänner! Tack för alla era kommentarer, det värmer ofta i hjärtat när jag läser dem, eller så får jag mig ett gott skratt :) Guldstjärna till er som orkar skriva något! Angående sminkningen, tack för berömmet. Tog mig tid för en gångs skull inför nyår och det verkar vara grejen. Att inte hasta. Annars är det ett lotteri det där, ser grått ut varannan gång, helt okej ut ibland.

Och vad zorbingen anbelangar. Jag ger det några dagar till, sen lottar jag nog. Era argument är svåra att jämföra, de är alla så fina på sitt sätt ;)

Idag tog jag mig ut i Sthlm:s lokaltrafik för första gången på länge. Kände mig hemma ganska snabbt. Träffade Sara, Katta, Frida och Chris (vi saknade dig Josie 1!) i stan och fikade på ett jättemysigt café. Vi kom alla överens om att det kändes underligt att ses i Sthlm när det är i LA vi bott ihop. Vi skrattade massor och jag kom tillbaka till Sjöstaden med massor av energi, underbart! Kommer sakna att bo med er...

Dagen startade med singstarsjungande till Abbabitar. Emmy verkar gilla sång och dans, yes! Förhoppningsvis fortsätter sjungandet ikväll.

Och så var det ju Körslaget ikväll. Rösta på Team LaGaylia! Även om ni inte gillar sången så är det värt det bara för att få höra LaGaylias tackmeddelande när man ringer, haha. Personligen är inte programmet min kopp of te, tycker det är lite väl käckt. Men Sundsvall är ändå Sundsvall och Keba är ändå Keba.

Pussar och kramar från ett (faktiskt!) snöigt Stockholm!

2 comments:

Josie1 said...

HAHA käckt är det rätta ordet och jag har nog tänkt på dig när det blir för mycket käckhet!!!!

Min lilla bäbis gillar också dans Wohooo, hon börjar dansa så fort nån börjar trumma med händerna hihi. Babytalk gränsen går därmed HÄR!

Ses snart, puss

Anonymous said...

TACK själv sweetiepai =) Det var mycket trevligt, samtidigt som det kändes som helt fel miljö att ses i Sverige!!!

Såg körslaget, jag gillade det =) Underbart med glada sjungande människor MEN va fasen hade alla på sig...

Åker till Finland på måndag, hem på söndag =) See ya babe!!!Och trevlig resa hem till norr!