Tuesday, January 6, 2009

Ännu en dag

Ahh, vi kör väl ett inlägg på begäran ;)

EGO-besöket igår kändes som festmingel, jag träffade många bekanta. Sådana gånger känner jag verkligen att jag skulle kunna flytta tillbaka till Sundsvall, men jag vet att det är falskt alarm. Åtminstone för nu. Tror känslan av att vara för långt ifrån där det händer skulle ta kål på mig. Min dröm är att hela min familj och alla mina vänner om några år bor i samma stad. Det kan vi väl fixa?

Jag skrattar bara vid tanken av hur roligt jag har med vissa av er. Underbart friendos!

Marie, vi kör ett gemensamt nyårslöfte: Go with da flow. Aight?

Förresten, har inte druckit Cola light/Pepsi Max på drygt en månad nu. Känns mycket bra, jag tror kroppen jublar över att slippa gift i sådana volymer.

SNART...åker jag till farsan och huset. Planen är att hänga upp nyinköpta köksgardiner. Pappa fick välja dem själv igår på Hemtex. Nu valde han visserligen fel varför just de gardinerna kommer hamna i ett annat rum, men han VALDE i alla fall. Bara det är hedrande.

Ikväll ska mamma se på Topmodel. Även om "det inte är så roligt i början när alla fulingar fortfarande är kvar". Slutcitat.

(Gjorde ingenting av det jag borde ha gjort igår. Varför skynda liksom.)

2 comments:

Josie1 said...

haha ja varför skynda, så onödigt

Märy the houseowner said...

I am on the nyårslöfte..in swenglish of körrs :)

Kram kram/Go with da flow-Märy På väg till din hemstad Viva el Stockholmo..(nej nej, inte nueva el stockholmo med Ole, Stig H och gänget..inte denna gång tyvärr)

=)