Saturday, January 10, 2009

Timrå vann = Partaj

Timrå vann! Och jag såg nästan alla mål! Förstår ni, det är en sensation av sällan (aldrig) skådat slag. I vanliga fall är jag fullt upptagen med att äta popcorn eller läsa en tidning. Jag vet inte om det var den perfekta platsen eller att vi satt nära klacken som gjorde det.

Jag följde snällt med i pappas förbestämda ordning:

15.00 Vi anlände
15.05 Kollade in var vi skulle sitta
15.07 Köpte, och drack upp, kaffe
15.20 PÅ PLATS! Hockeygrabbarna in på isen för värmning. Otrrrrrooooooligt spännande. Hrmm.
15.40 Kisspaus. Jag blev klar före pappa. Ha!
15.43-15.46 Hängde tills vi med bestämda steg intog våra platser
16.00 Matchstart

Ni ser! En plan skall finnas och den skall följas.

NU...är det party! Kör da hippiestyle ikväll, får se om den funkar. Matchar den med min Lippin Large Lip Plumper från Amerikat. Min överläpp försvinner ju liksom när jag ler. Det kommer den nog göra i fortsättningen med, men sticks gör det. Skön känsla.

Dans & Kärlek!

No comments: