Thursday, January 8, 2009

:)

För varje dag som jag vaknar på morgonen känner jag mig sjukare och sjukare. Bedrövligt. Efter att ha sovit lite mer känns det som tur är bättre.

Kylan paralyserar mig. Om det vore så väl att det bara var ute, men nej nej, det är isande kallt överallt. Huu!

Mina sambosar - Er önskan är min lag. Om några veckor har jag Comviq/Tele 2. Allt för er. Om några dagar får jag hem min nya mobil - LG KC910. Tack Per för tipset! Mobillek vankas :)
Gårdagen var softare än softish. Hade sushidate med Marc i hans fina lägenhet. Den mannen är helt otroligt. "Lite stökigt" var det tydligen. Om han hade stökigt har jag nyss haft en jordbävning av det grövre slaget hemma hos mig. Hans filmförråd går inte direkt av för hackor. Hoppas ni får det grymt roligt i Chicago! Akta er för gangsters, de är inte lika snälla där som här...

Edit: Kors i F***ing taket! Farsan, Marcyboy har bloggat!!! Check it out.

Karin och jag startade med en (iskall) promenad med deras stora hund och lilla dotter. Supersöta allihopa :) Vi hann dessutom äta kinamat och fika. Grannen kom på besök med sin ännu större hund och hundarna gick bananas på vardagsrumsgolvet. Ohoh! flämtade jag och kröp in i soffhörnet.
Jag och Jimmy gick till ett ganska nytt café i staden. Killen som antagligen var delägare var otroligt trevlig, om än inte helsnabb på att fatta J:s lustigheter. (Jädrans noice.) Men hörrni, gå dit, ekologiskt och mysigt! Snart får de vin också. (Nu kommer jag ju inte riktigt ihåg namnet på caféet men det ligger i hörnet nära Stadshuset, tidigare Café Brevé eller något liknande.) Hehe. J, det är alltid lika roligt att träffa dig :)

Så har jag fått tummen ur och bokat tågbiljett tillbaka till Sthlm. På måndag bär det av. Lilla älsklingen Emmy är förkyld :( så jag vill krama henne bums. Kommer bo i Sjöstaden ett par veckor innan jag får tillgång till min gamla lägenhet igen. Roligt :)

1 comment:

Anonymous said...

WEEEEEHAAAAA...bra att där att du lyssnar på dina sambosar! BLir alldeles röööörd =( haha, inte. Men otroligt glad för nu ska du terroriseras. Du vet nog inte VAD du gett dig in i , hehe!

Vi måste boka dejt, INTE BLI SJUK apisen. Ät några heladnde loppor vettja. Skickar härigenom krya-på-dig-kramar även till lillplutten såklart ;)

Pussar och kramar till min danssoulie från ett underbart vackert Finland!