Wednesday, January 28, 2009

"Nu är hon igång igen" sa svägerskan och boxade sambon i bröstet

Idag kom en favoritdeltagare på mitt aerobicpass. Så roligt! Vad jag älskar när folk är glada. Ett leende, ännu bättre - flera leenden, det ger mig lycka!

Jag tycker banne mig folk är riktigt, riktigt trevliga. Killen i kassan bad mig byta apelsiner för han hade upptäckt att en var dålig. Bara en sådan sak.

Det är ju föredömligt så fint ni har kommenterat. TACK!

Ella - Ja du har så rätt, alltid bästisar oavsett var vi är i världen. Jag LÄNGTAR tills vi zippar på våra lattesar (kanske en muffins till också?) medan våra änglar till bebisar sover sött. Ett års semester - weeeehaa!

Josie1 - Alltså det blir ju lite tufft att starta lattemamma-eran redan när Elin kommer tillbaka för det är i sommar. Och de dära ungarna som gör en behörig till lattemamma-ledigheten måste ju produceras också. Med någon. Så du förstår att det är NO NEED to worry.

Märy - Nej temat på festen säger väl allt, det jag mest funderar över är om det egentligen finns någon skillnad mellan Hollywood-outfitsen och HoHo-stylen. Jag är inte så säker på det. Torde räcka med att dra på sig ett par nätstrumpbyxor under den korta. Nej förlåt, kortkorta. Och smeta rött läppstift utanför kanterna. Uppdaterar dig om workwife-grejen in telefonen!

Marc - Ja du har ju alldeles rätt, att köra en sådan fest utan att bjuda dig verkar ju heltokigt! Så vet du vad - Kliv in i Pimpar-rollen, dra på Tess något en prostituerad skulle kunna tänkas bära och kom!

Chris - Nu känner jag lite granna hära att du IFRÅGASÄTTER min och Elins lämplighet som lattemammor på basis av nyårsfesten. Är det så? För alltså, det där var ju länge sedan. Typ ett år ;) Och det kan väl erkännas att ingen vill ha en morsa som lattjar runt på det viset. Men då var det ju det här med att vända blicken FRAMÅT. Det som hände då var då, nu är det nya tider :)

Fia - Absolut, till helgen ses vi, och OH! som det ska dansas! :)

Katta - Givetvis, foton ska det bli! Måste kanske öva mig på lite poser...lean forward och down och...ja, du vet.

PUSS från Stockholm!

2 comments:

Anonymous said...

hahaha

det där vände du snyggt!

Ok för den här gången =)
Så nu i helgen förväntar jag mig att se ett prov på latte-mamma-to-be-Jossan. Eller? ;-)

Ses imorrn!!!!!!!!

Anonymous said...

hehe..det är ju så fantastiskt vad bra vi kan kommunicera genom bloggen =)

Såg att du även skrivit ett dubbel hoho..en slampig tomtenissa kanske?
Men annars tycker jag du mest beskrev min White trash-outfit på Chrissans partaj. Vissa saker går inte att härma dock..det är medfött..

Puss på dig och Shake that body i helgen! Ha superkul =)

Jag önskar jag också vore med på Nike Conventet..Nåt år..då j-lar..