Tuesday, January 13, 2009

Sund tisdag

Härliga tisdag!

Efter en skön promenad med Per (jäkligt grå, men trevlig för det) tränade jag inför nästa veckas första aerobicpass. Kändes bra! Har äntligen hittat ny musik med bra pump.

Hela eftermiddagen och kvällen har spenderats tillsammans med Karin och Sara. Först en massa lek med Emmy, sedan en frisk promenad till Sickla. När brorsan kom hem fick Karin en liten stund "ledigt" från bebisen och därmed drog vi till Ciao Ciao på Söder. En mycket trevlig middag med en jädra massa kackel! Tjejsnack när det är som bäst ;)

Kramar till er båda mina sötisar...

I övrigt har jag inget att tillägga, känner mig tom på skrivningsfronten. Har förhoppningsvis nya spännande historier att förtälja under morgondagen.

1 comment:

Anonymous said...

Oooh , jag vill höra nya spännande historier =)

TACK själva mina sötisar för igår! I had a blaaaast ;)