Monday, January 5, 2009

En fullspäckad dag (i en softish värld)

Jag dog en smula i morse. Frös ihjäl. Bakom (eller ja, under) flötet som man är trodde jag att det räckte med leggings och kort klänning i 15 minusgrader. Jo tjena. Jag fick gå in och tina benen med mammas hårfön.

Hos tandläkaren blev jag borrad i och slipad och blåst och allt det dära. Jag räknade ner från elva och sedan låtsades jag att jag var på skönhetsbehandling. Ooohh, lovely att bli omhändertagen. Typ. Synd bara att man måste hålla käften öppen hela tiden.

Bedövad och inbillandes att det rann dregel längs hakan åt jag sedan lunch med pappa. Eftersom jag inte gör av med några pengar när jag bor hos föräldrarna och äter gratis kände jag mig tvungen att shoppa lite. Några hundralappar blev jag av med.

NU...ska jag gå och streetdansa på EGO. Coolers! :)

No comments: