Thursday, January 1, 2009

Lystring! CHANS ATT ZORBA MED JOSIE

Okej, okej! Vi kör ett sista. Sedan får ni ta och ge er.

En av mina julklappar från Matsen, Karin & Emmy: Zorbing. Haha. Klockers.

Is it, is it, is it like a rollercoaster? Is is scaaaary? Apisen, hur ska jag klara detta? Hmm...

Hur som haver. Zorbingen är för två. Jag är ju bara en. Så nu är frågan: Vem vill zorba med mig? Ansök nu vettja!

Krav: Du kräks ICKE av att slungas omkring som i en torktumlare.

Du har förtur om du...
  • är kille/man (eller kanske helst däremellan)
  • har starka armar (samt vältränad i övrigt)
  • är längre än 1.70
  • gärna skrattar
  • är duktig på att laga mat

Men hörrni, ni småmulliga korta damer är också välkomna att söka!

7 comments:

Josie1 said...

haha jag älskar det! Du vet redan att jag anmält intresse men jag hoppas på en trevlig dejt åt dig istället!

Chris said...

JAG ANSÖKER HÄRMED!!!!!

Men inte för att det är min allra högsta önskan att rulla runt som en boll i en boll med dig.
Utan snarare för att jag vet vad det leder till om du gör det med nån fräsch kille.

Då kommer du leda ännu mer och APP APP APP, Jossan!
Det går jag inte med på serru!

You better pick me babe!!!!

;-)

Josefin said...

HAHAHA. Ni är underbara. Skrattar högt.

Det kanske slutar med en catfight mellan er två?

Chrissan: Feel the pressure, bäst du sätter igång snarast du med... ;)

Anonymous said...

Jag ansöker som småmullig (ja, det ligger fortfarande kvar lite usakilon plus lite extra julkilon) men kanske inte så kort med-zorbare.

Tyckte däremot inte om att jag läste att alkoliserade personer nekas på plats?! Om man vill komma som publik och hejja på, får man festa då? haha..bara skojjsar förstår att det redan går alkis rykten om mig :)

Men jag ansöker gärna, men kan ha lite svårare att ta mig ner beroende på när. Men annars vill jag gärna komma och bevittna dig och en muskulös herre(?)rulla nerför slänten...hehe :)

Märy (daredevil yeah)

Anonymous said...

Hahahaha, du det där är nog lite värre en en fjuttig rollercoaster hahaha! Herreguuud så roligt, lär ju vara värre än fallet i House of Horrors!!!

And it will be scääääry, men fy fasen vad kul...att dom kommer på allt...vilken klapp ;)

Pussen på dig! Och hälsa Lilla Familjen. Jag vill träffa Emmy snart, hon har ju blivit så stor sen sist då hon var en liten pluttis...en mini-apis ;)

Anonymous said...

Låter som en ren o skär beskrivning av mej det där ;) matlagningsproffs som man är.. Dansa kan jag ju också.. iallafall lite.. spyr nää, grym på straffpoker e jag med :) Frisbee e ett annat intresse ;) TA MEJ TA MEJ!! /KEITH

Josie1 said...

VAFAN snackar ni om Chris, Märy och Keith. Jag å josse har samma namn, då behöver ni andra bara ropa på en av oss när ni kollar på


kom igen josseeeeeeee

pick me pick me