Tuesday, January 13, 2009

Bra start på veckan

Måndagen är avklarad! Ingen pärs visserligen, en osedvanligt soft måndag.

Pallrade mig upp i morse och gick till EGO och gymmade. Träning - en bra start på veckan! När jag packat klart hemma insåg jag att jag hade underskattat volymen. Baglady som vanligt alltså.

Tågresan gick hyvens. Jag gillar att åka tåg. Växlade mellan att sova, prata i telefon och att läsa. Ett av mina inofficiella nyårslöften - att läsa mer.

..........så kom jag av mig och fortsätter skriva idag, tisdagmorgon istället :)

Blev en lugn kväll igår i Sjöstaden. Per var här och lekte med oss. Nu blev det visserligen inte särskilt mycket lek, efter Timrå-match och middag var det dags för Emmy att sova, och då är endast tysta lekar tillåtna. Hann kasta GRIS tills brorsan förbjöd oss att låta mer, så lite roligt blev det :) Tänk så skojigt det kan vara att kasta en liten skramlande boll fram och tillbaka.

NU - ska jag promenera med Per till Söder och passa på att träna på min aerobics på gymmet. Senare idag kommer Sara (aka apisen ;)) hit och leker med mig, Karin & Emmy, och när brorsan kommer hem från jobbet kör vi tjejmiddag på allas vår favorit CiaoCiao.

Det går bra än så länge. Det nya livet.

1 comment:

Josie1 said...

Å det låter helt underbart! Jag vill vara meeeed