Wednesday, October 22, 2008

Sommaren är kvar i LA :)

Sommaren är tillbaka! (Med all respekt för er i kalla höstSverige.) Igår kändes det verkligen som att hösten kommit hit, men idag var värmen åter här.

Har haft en soft dag. Det är dagar som dessa då jag trivs som bäst här. Bara vara och njuta av atmosfären. Efter att jag hade handlat satte jag mig utanför affären och läste i solen och tittade på människor. Min enkla favoritplats i all rusch.

Annars har min dag bestått av solande på soldäcket och pluggande. Det är otroligt intressant med psykologi, framförallt barnpsykologi. Hade planer en gång i tiden på att bli psykolog så det är superkul att jag äntligen får chansen att lightplugga sådant.

Nu ikväll har jag fixat min Halloweenkostym, yejj!!! Känns grymt roligt att ha en riktig utstyrsel på mig för en gångs skull när det vankas maskerad. Då var det bara det lilla problemet att ordna våra planer på Halloween kvar att lösa...

Nu ska jag ner till gymmet och börja jobba bort alla okristliga drinkar som intogs i Florida. Hepp!

2 comments:

Anonymous said...

Jaså, det blev okristliga drinkar i Florida..hade jag aldrig förstått. Speciellt inte när Sara skrev i sin blogg om "någon" som skrev dags-fylla varje dag...hmm... Det kan inte varit du? :)

Josefin said...

Jaadu efter två veckor med er så var man ju redan i gasen...Hehe. Näedu, så illa var det inte :)

Och vem Sara syftar på får du fråga henne om, enligt min åsikt var det inte jag. Eller någon annan heller för den delen.

Puss!