Wednesday, October 8, 2008

Schööön dag i värmen

Härlig dag idag! Det var återigen riktigt hett ute och jag älskar det på alla sätt och vis. Sol på himmelen kan verkligen vända vilken negativ känsla som helst till glädje.

Körde igång dagen med styrka i gymmet för att sedan traska raka vägen till soldäcket. Jag arbetar hårt med min bränna vilket ni kanske har uppmärksammat...

I eftermiddags följde jag med Paret till Californian Pizza Kitchen som de självklart ville prova. Free refills måste vara något servitörer bannar när jag är i farten. Slurp! så var cola lighten uppdrucken och då vill jag ha mer. Bums. Gratis is the shit.

Efter lite småshopping åkte vi buss till Ross - ett måste för alla shoppingsugna besökare. Bussfärden dit var ingen höjdare. Att det alltid finns galningar på bussen är säkert, frågan är bara var på psycho-skalan de befinner sig. Den här gången var det alltför mycket gastande och alltför nära mig för att jag skulle kunna ignorera. Ut ut ut! Vi klarade oss som tur var helskinnade.

Nu ska jag sätta igång med lite plugg som jag totalt glömt bort att jag hade på att-göra-listan. Paret är på bio i närheten.

Man får uppfattningen att det är stor fokus på drinkar tycker jag. Är det bra i längden??
(Mamma angående mitt Vegas-inlägg.) Haha. Så roligt. Nej, det är troligen inte bra i längden. Men så är jag inte i Las Vegas särskilt ofta heller. Jag lovar att mitt liv i L.A. är väldigt mycket hälsosammare. Dessutom åker ju Alcos hem snart också ;) Får se hur las fiestas i Miami ter sig...

No comments: