Wednesday, October 8, 2008

Fredag & Lördag i Vegas

Jovars, det tog ett tag för oss att hitta ut ur Los Angeles fredag förmiddag men till slut så. Jag bredde ut mig bak i bilen och sov halva resan. Mmm...
Paret Aka Alcos. Hehe. Med tredje hjulet (som var kissnödig redan efter 20 minuter) ständigt i hasorna.
Framme på vårt hotellrum på Luxor. Någon är ivrig att get the party started... ;)
Hawaiian Punch, av någon outgrundlig anledning den dryck som det fanns mest kvar av i slutet av helgen.
Saknar redan våra förfester. Så...så gemytligt på något sätt.
Lagbild numero ett. Fit for fight.
Genom Josies kontakter (puss!) hamnade vi på nattklubben Tao. Inne på VIPEN var det (tyvärr) många som gladeligen bjöd oss på drinkar...(Utöver det drinkband med gratis drinkar som vi fått kring våra handleder.)
Grymt snygg nattklubb. Däremot lite väl mycket R´n B i min smak. House är ju grejen!
Vi luftade oss på balkongen och fick en vacker utsikt över strippen! Själv hade jag fått något slags frispel och hade gåshud hela kvällen av frusenhet. Wicked.
:)
Kalle med sin nya ytterst generöse kompis. Det är inte bara tjejer som bjuds på drinkar minsann. Kanske var Kalles snack om JÄMO som gav utslag.
Sexy lady bringing it on.
Gynningförsök?
Sol vid pool på lördagen. Ssschhöööönt.
Redo för utgång igen. Vi lekte Sanning eller Konsekvens...
...och en annan micket micket rolig lek. Haha.
Nämen se där, vad ska du göra med isen Kalle?
Ofrivillig drinkmakare blev Kalle. Inte särskilt glad över utnämnelsen men är man karl (i dubbel bemärkelse) så är man ;)
Lagbild numero dos!
Helt plötsligt satt vi i VIP-hörnan på en ny nattklubb på Treasure Island med ett eget drinkbord framför oss. Jo man tackar jag...
Grym musik! Blandat och inte minst - house!
Vår egen soffa.
Och så var det Gynning.
Också traskade vi mot andra breddgrader...

That was it! Las Vegas rockar.

Nu är jag aptrött för att uttrycka mig oakademiskt. Har haft skola hela dagen och när vi kom hem tog vi vårt traditionella tisdagskvällsbubbel. Imorgon är det softish som gäller.

3 comments:

Anonymous said...

Vilka fina bilder, så kul att se! Ni är så snygga hela bunten :o) Har du fått mitt mail den här gången? Kramar!!

Josefin said...

Yes baby, jag har fått ditt fina mail, tack! Var härlig läsning =) Svar kommer snarast...typ ;)

Saknar er, kramusar!

Anonymous said...

grymma bilder och fy satan va kul ni ser ut att ha !!!
jag ska aldrig mer lägga upp en bild på min blekfeta kropp på min blogg. HAHA. shit va bruna och fräscha ni är!
och jag ser ju det jag ser...kort kortare, ännu kortare... bra där =)

kramar till er alla!!!