Friday, October 24, 2008

Jag har...

...pluggat i stort sett hela dagen. *KORS I TAKET!*

Jag ser inte mig själv som en pluggare samtidigt som jag gör det. Har alltid haft lätt för mig i skolan vilket ibland kan vara en nackdel eftersom jag inte är van vid att sitta och traggla. Kanske gick det så bra idag för att det verkligen var intressant. Psykologi - älskar! Lyckades få en plats vid skrivbordet i Kattas & Fridas rum vilket gjorde pluggandet bra mycket mer bekvämt.

Hur som helst, känner att jag har presterat, eller snarare PRODUCERAT ;) bra idag. Härlig känsla! Den kan jag sakna här lite då och då. Det är ett soft liv men jag har insett att jag inte skulle kunna leva så för jämnan. Jag mår bra av Sthlms-tempot. Men: FÖRST har jag åtta veckor till i paradiset att avverka :)

1 comment:

Anonymous said...

ja, njuuut för guds skull i paradiset innan det är dags för vardagsliv... :)

Men förstår hur du menar och vardagslivet har sina fördelar det med :)

Nu ska jag göra mig klar för Sundsvalls nattliv för första gången sedan 4e augusti..spännande o se om det är likadant (och det svaret är nog JA).

Ha en fantastisk helg och hoppas My och Patric får en härlig vistelse hos er :)