Tuesday, October 21, 2008

Florida i mitt hjärta

Hmm. Var tusan ska jag börja? Kom hem till L.A. för någon timme sedan, efter att ha haft en helt fantastisk semester. En av mina bästa någonsin. Skulle kunna sitta uppe hela natten och skriva om alla eskapader i Florida. Har emellertid skoldag imorgon mellan 8 och 19 och därefter födelsedagsfirande så det blir inte mycket av den saken. Kan rent flyktigt förtälja att jag de senaste dagarna har...
  • lärt mig att äta räkor. Stort steg mot vuxenlivet, STORT STEG.
  • blivit brunare än någonsin förr.
  • levt lyxliv - gratis.
  • spelat SPINGO så intensivt att flygresorna kändes enkom en kvart långa.
  • lekt co-pilot i privat flygplan mellan Marco Island och Key West.
  • åkt på jetskisafari och således skådat delfiner på nära håll.
  • åkt båt. Och åkt båt.
  • bott i mycket, mycket fina villor.
  • rännt runt på Disneyworld och andra stora parker.
  • STÅTT PÅ SCEN MED THE BLUE MAN GROUP. 15 minutes in the spotlight - minst sagt.
  • druckit mojitos på Nicki Beach i Miami.
  • pratat mycket engelska med britter. Talar troligen mer brittiska än amerikanska numera.
  • ätit god mat. Fin mat.
  • sett Tara Reid, äntligen en USA-kändis!
  • sovit gott.
TACK mitt underbara resesällskap! Inte minst Jeremy, Thank You! And remember - It´s a Lööööööövely day ;) Charlotte, Sara och Maria, fina ni - kärlek till er!

Slänger in bilder tills jag somnar så återkommer jag med detaljer om äventyren :)

2 comments:

Anonymous said...

grymt!

ska bli kul att höra om allt ni varit med om, ibladn är livet extra LYX och det är man värd!!!

Min fråga kvarstår: kommer du åka tillbaka till Sverige?

haha

Anonymous said...

Lovely lovely :) Härliga bilder och ser att ni haft härlig semester!! Lite smått avundsjuk och synd man inte stannade kvar och hakade på :(

Ser även att Tara Reid har kapat vårat V-tecken, hon kanske vill vara med i vårat partygäng?

Hoppas ni fått njutit av det fantastiska LYX-livet och känt er så lyxiga som bara ni är!

PUSS