Wednesday, October 22, 2008

Meddelanden

Nu är jag trött, ska snart njuta av min underbara säng. Fortsätter med del två imorgon för er som fortfarande orkar läsa och inte bara kollar på bilderna. (Mamma och pappa, jag tänker förhöra er senare.)

Brorsan - kollar på slapparbyxor till dig! Eller vill du hellre ha cykelbyxor? ;)

Märy - svarar på dina mail så snart jag kan!

Katta - inga flera Berts här nu va...?

Chris - jomen Sverige, är det inte dags snart att vi börjar sätta vår plan i verket? :)

1 comment:

Anonymous said...

det tycker jag verkligen, Jossan!

jag ryser av glädje om vi så ens lyckas med nåt litet steg på vägen.

Längtar efter dig men vill egentligen inte att ni ska komma hem för jag vet hur mycket bättre det är där borta...

saknar USA så jag blir tokig!
fast här hemma är det också bra, bara annorlunda bra. HAHA.
Ni fattas mig!

puss!!!!