Thursday, October 30, 2008

Snabbis fran skolan

Aaight, vi kor en snabbis fran skolan. (Utan prickar med andra ord.) Har klarat av ett av dagens tva prov, alldeles strax ar det dags for det andra. Blir mycket spannande hur det ter sig, har faktiskt pluggat ratt flitigt pa psykologin. Satt uppe sent i natt for att skriva "fusklappen" som vi far ha med oss pa provet. Det slar aldrig fel det dar, oavsett nar jag borjar plugga sitter jag dar i sista timmen i alla fall...Vill sova nu!

Att jag skulle slippa forkylningen som drar genom Familjens hem var en ytterst naiv tanke. Har ont i halsen och ar tung i huvudet, HOPPAS det inte blir varre an sa. Stackars lilla Josefin har tappat sin rost ANNU mer nu konstigt nog...

Gardagen var toppen! Mitt i formiddagens plugg kom Sara med en beloning som bestod av en lite forsenad fodelsedagspresent av Mats & Karin. Blev sa glad! Hade totalt glomt bort att jag hade en present innestaende. Bara det faktum att de liksom smusslat med det bakom min rygg gjorde mig glad, jag tycker om kanslan av att alla ar vanner med alla. Att jag kanner hon som lar kanna honom som jag ocksa kanner sen forr, osv osv. Ja ni fattar, en hel kompisvarld :) Hur som helst, fick presentkort pa Forever 21. TACK sotisar, kom oerhort val till pass nu nar jag har bestamt mig for att shoppa mer. (!)

Efter lunch akte jag, Sara, Emelie, My & Patric till Laguna Beach i Orange County. Oh sa fint det var! Ett riktigt paradis, vackert och harmoniskt...Vi gick langs stranden och njot av vadret. Efter det gav vi oss av till vart favorithak i OC - shoppingmallet Spectrum. Middag pa Cheesecake Factory inkl cheesecake. Mmm...Tror M & P diggade var alsklingsrestaurang, eller? Hur kan man inte :) Med fylld mage satte jag sedan igang shoppingen, wee! Kopte en jacka, klanning, kofta, linnen och lite smycken. Perfekt. Och presentkort ar the shit.

Nej ni, nu ar det dags for prov tva. Karlek till er fran att lovely Amerikat!

Ja ni har val antagligen last det pa de andras bloggar, men om ni missat: Katta och nagra till i Familjen sag sjalvaste MICHAEL JACKSON i forrgar! Helt otroligt...Han ar den storsta man kan se och de vinkade till honom. Lite avis alltsa...

2 comments:

Anonymous said...

Hej. Tusen tack för vykortet. Steph blev mycket imponerad av bilden på kortet. :o)
Nu är det dag nummer två som det snöar här, hela gräsmattan är vit. Fortsätt att ha det stålande.
Kram Jossan.

Josefin said...

Varsågod min vän!

Snö, så underbart!!! =) Kraaaam!