Friday, October 31, 2008

Ingen Halloween för Josefin (notice rimmet)

Det blev ingen parad för mig. Buhuuuuu...Sitter hemma i sängen med min laptop och deppar. Crap! Nej då, har det rätt bra faktiskt. Det är lugnt och tyst här och Frida är hemma hon med. Åt en stor fet glass förut med chokladsås på, det får man göra när man är sjuk. Annars har jag varvat avsnitt av Ensam Mamma Söker (Gud så jag älskar den serien!) med att sova.

Fick precis post. Haha, älskar dig mamma! Tror inte du förstår själv hur rolig du är. Vykortets framsida bestod av en man och en kvinna i storlek fet. Vid paret har mamma skrivit dit amerikan. Hon har också skrivit att det är tur att jag kommer hem för annars skulle jag kanske se ut så i framtiden...Hahaha.

Ett annat vykort jag fått från henne hade hela den svenska kungafamiljen på framsidan. Det var hennes sätt att säga att Sverige faktiskt har RIKTIGA kungligheter (och äkta slott) till skillnad från L.A.

Humor minsann :) Näe ni, nu ska jag och Frida plugga. Shoot!

1 comment:

Anonymous said...

Usch va trist att du är sjuk vännen! Men hellre sjuk i L.A. än här hemma. Jag och Fia hade myskväll igår och nu är jag på jobbet, började 06:45 och det var 2 minusgrader. Fyyyy!!!!

Drick grönt te och vila dig nu så är du snart på benen!
miss you!
puss!!!