Tuesday, October 28, 2008

Det tog...

...sin lilla stund men till slut så var det bara jag och Sara kvar i vardagsrummet. Det är verkligen huset fullt här :)

Börja ana att jag inte kommer kunna stå emot sjukstugan så mycket längre. Lilla Josse har blivit sjuk en andra omgång (hennes röst har nått oanade höjder ;)) och nu verkar det vara Saras tur. Men NEJ, jag ska inte. Tänker inte.

Bubbelpoolen förut var som vanligt lovely för kropp och själ. Mmm, värme...Vi har insett nu att det är dags att göra en lista över allt vi vill hinna med resten av terminen. Blir lätt så att man latar till sig och inte orkar. Får ICKE ske! Herregud, L.A. har ju ofantliga mängder med sevärdheter som ska klaras av. Och icke att förglömma - shopping.

Imorgon hoppas vi på sol (till skillnad från dagens dis) så att alla svenskar på besök kan få sin efterlängtade bränna. Själv ska vi vara i skolan heeela dagen lång, inkl. klara av ett barnpsykologiprov. Weehoo!

2 comments:

Anonymous said...

Hello bejb!

Bråttom nu så snabba svar -
Ska svara på ditt mail ikväll :)

Låter som ni har det najs iaf och pluggandet låter skojj.

Och jag tror diset hör till som start på semester för oss svenskar :) Det kommer att lätta, hälsa det, det kommer att lätta..

Keep enjoying life och hälsa alla!
Puss o kram (det var -3 grader imorse, ja det var ett MINUStecken)

Anonymous said...

Tack för vykortet söta du! Som jag konstigt nog hittade i badrumsskåpet nyss (ibland undrar jag hur din bror tänker..) ;o) Massa kramar!