Tuesday, October 7, 2008

Semester 24/7

Var börja? Dagarna går så fort och äro så fyllda av fantastiska aktiviteter att det är svårt att hinna sätta sig ner på rumpan och skriva. När Paret dessutom är här (numera Alcos, återkommer till det) är det ännu mer fullt upp. Lovely! Känner förvisso att det var extremt skönt att i lugn och ro nu få sätta sig ner i fåtöljen med datorn i knäet efter en helg i Vegas.

Vegas Baby! Oh boy vad jag älskar den staden. Fem gånger (hittills) och jag tror aldrig jag kommer bli less.

Kom alltså nyss hem och läste då ett mail från mamma att hon och pappa bokat en trip till New York i december. Weeee!!! Min plan fungerade ;) Nu är det bara mitt flyg som ska bokas. Och på lördag åker jag och Sara till Florida för semester i drygt en vecka, hur man nu kan åka på semester från en redan befintlig semester.

Aight dudes, vi tar det i kronologisk ordning. Torsdagen - även känd som skolkdagen. Se nästa inlägg please.

Lycklig, det är jag minsann.

No comments: