Thursday, July 31, 2008

Innan det barkar iväg


Jag tar en paus från bloggen ett tag. Jag älskar verkligen att skriva men jag behöver ett litet break. Ni som läser är mina vänner och det är skönt att briefa med er men nu tänkte jag få vara för mig själv ett tag :-) När man inte längre kan låta någon timme utan aktiviteter passera utan att få hybris är det något som är galet. Jag måste hitta något slags lugn igen. Våga känna efter. Sömnbristen bryter ned mig sakta men säkert. Är så trött att jag nästan gråter ibland. Så - so long vänner. Älskar er. (Är övertygad om att min sambo skriver om Pride på sin blogg ;-))

8 comments:

Chris said...

Älskade Jossan!
Det finns en ganska berömd VÄGG som vi alla någon gång går rakt in i, eller är nära att slå in i!
Du ska akta dig för den!

Lyssna på Alicia Keys "Superwoman".

Ta hand om dig och jag tror att du kommer hitta lugnet och sömnen i L.A.
Nystart vet du :-)

Kommer sakna dina inlägg, men vi hörs ju på annat sätt. Pusspusspuss!

Anonymous said...

Ja SKÄRPNING NU Josefin!!! Blir lite rädd av ditt inlägg! Ta hand om dig själv i första hand människa!!! Bloggförbud nu för dig resten av veckan.

Du säger att du inte kan prioritera för allt är kul, men du måste lära dig prioritera annars går du in i väggen som Chris pratar om. Även om man gillar att ha fullt upp, I KNOW I LOVE IT TOO, så är det inte värt det om man mår dåligt av det och inte kan hitta ett lugn. Jag hoppas du får hitta lugn & ro i LA och bara kan släppa allt och njuta av livet och BARA tänka på dig själv och vad DU mår bäst av!

Love u baby!

Ses sen bästa sambon =)

Fia said...

Ta hand om dig söta Jossan... :)

Anonymous said...

Ta väl hand om dig gumman. Kram

Anonymous said...

Helt rätt beslut stumpan!
Nu vet jag inte om du får även dessa meddelanden till din telefon för isådanafall borde du ju även ändra det och kanske tom stänga av telefonen en liten stund.
VILA och njut av att göra INGENTING (fast jag vet ju att vårat problem är inte att inte kunna göra ingenting utan att inte tänka på allt annat man vill och måste göra samtidigt...men försök!)

Tänk på vad vi pratat om med Maria och allt och att vi vill vara kvar som de sprudlande glada och då måste man ta hand om sig själva! Sudda bort allt dåligt samvete för det finns inga krav från någon runtomkring dig om att du MÅSTE vara där och ta hand om dom...och som Chris säger..undvik väggen...ducka ducka ducka!

Love you bejb! VILA NU
PUSS

Linda said...

Sköt om dig nu!! Å va försiktig med kroppen :) *kramar om*

Anonymous said...

Du har tagit helt rätt beslut vännen! Bra att du insåg det själv innan det var försent. Försök att bara tänka på dig själv ett tag nu och göra ingenting! Du kommer fixa det! Det är jag övertygad om!

På lördag går vårat flyttlass söderut!!! Jippie!

Kram kram!

Anonymous said...

IM SOOOO DAMN PROUD BABY!!!! Att du inte bloggat sedan du bestämde dig för att ta en paus =) You GO girl, och snart är vi i LA-land, längtar så sjukt mycket, har nog inte insett att jag landar redan denna vecka =/ weeeee. Här är det VINTER, på med fleecejacka, vantar och mössa när man går ut, helt sjukt, haha!

Missing you my sambo, men snart ses vi, måste hinna ses innan jag åker ju, börjar få lite panik över koreografin jag med, tom med mamma sa "va, ska du läsa koreografi?" haha, vi får ta tag i det där. SOV vännen, puss puss