Wednesday, July 16, 2008

Onsdag!

Godmorgon!

Blir tyvärr inget båtåkande idag =(, utan en helt vanlig jobbdag. Men, det är mitt-i-veckan-dagen och det känns toppen.

Jag tror jag är omättlig vid frukost. Skulle kunna stoppa i mig hur mycket som helst, tur att tiden hindrar mig. Har nu ätit mjölk och müsli, mackor och ägg. Mums!

Alltså, jobb nu. Lite party och utgång ikväll. Ett gäng grabbar från S-vall är i Sthlm och då är vi inte sena att haka på. Är osäker på hur sugen sambon egentligen är men är man ett par så är det ju en för alla, alla för en som gäller. Blir nog hyvens. Och tokus är alltid lattjo :)

1 comment:

Anonymous said...

HAHAHAH, ja så är det faktiskt. Är man ett par så handlar det ju om att ge och ta haha.

Det är klart det blir skoj, bara jag hinner göra mig iordning så jag slipper känna mig ful, är ju alltid kul med fest om jag får dansaaaaa...och sjunga lite!

Puss sambon min, håll benen i styr nu så det inte blir mer blod ;)