Thursday, July 17, 2008

Fiasko med stort F

Hahahahahahaha.

Ja skrattar högt inombords fastän jag har j-igt ont i huvudet.

Utgången igårkväll blev ett stort fiasko för min och Saras del. Detta skyller jag på Mårten, Mats & Co. Det var INTE meningen att vi skulle dricka drinkar. Och det var INTE meningen att vi skulle shotta flera gånger för att få en bra bild.

Fy faan. Hur den här dagen ska gå är ett mysterium för mig. Funderar starkt på att skita i att byta om från partyklänningen och att behålla gårdagens smink på. Haha.

Ni är söta mina vänner. Angående det förra inlägget: Jag är fruktansvärt väl medveten om att det är sömnen det rör sig om. Det har aldrig varit någon tveksamhet. Och jag kan utan problem erkänna att jag har sömnproblem. Bekymret är bara att jag inte har någon lösning.

Oh lord...jag skulle ge mycket av allt jag äger och har nu för att få sova hela dagen...Mår inte bra. Inte bra alls.

1 comment:

Chris said...

hahahaha vaaa nu fattar jag inte??
shotade Sara?
hade ni kul? det står ju inget om det. Fiasko? låter ju negativt!!

Åhhh jag vill på grönan med er ju!!
*sakna*

ta det lugnt idag, sista'!!