Monday, July 14, 2008

Under tidspress

Shit alltså. Inte nog med att man ska stressa på dagarna, här ska stressas i säng också. Sambon tänker tvinga mig och Mariana sms:ar uppmaningar. Ingen vila ingen ro ;)

Men det är tusan inte lätt. Lämnade hemmet strax före åtta på morgonen och kom hem vid tio på kvällen, och då ska det duschas, ätas, varvas ner, bloggas...Puh.

Gymmade idag på lunchen, kände att det blev lite väl stressigt men nu har jag fått blodad tand vad gäller träningen. Det är riktigt roligt och därför kör jag på. (Chris - inte oroa dig över att jag sviker dig ang. syntetiska-ämnen-födan. Har käkat 4 bars idag och druckit 3 cola.)

Efter jobbet gick jag till Hötorget och var med på Åsas funk. Så jäkla roligt! Deltagarna var fantastiskt duktiga och Åsa likaså. Jag som dansar så sällan nu får mig verkligen en utmaning och jag ger järnet. Får en sådan befriande känsla när jag dansar, det är verkligen lycka. Allt blir möjligt. Det är skönt att jag inte längre bryr mig så mycket om andra och faktiskt vågar ta för mig. Att bara ha fokus på sig själv i en timme, att få vara en äkta SPEGELFJOLLA. Ta plats för bövelen!

Svettig som få var det sedan dags för träningspass numero tres, rep inför Pride med Sara och company plus Åsa som koreograf. Härligt att köra med högklackat idag, det spädde på känslan av kvinnlighet med stora doser. Det kommer bli grymt roligt hela grejen, tjooohoo!!! (Puh...;))

Tänkte ha vilokväll imorgon efter mitt danspass men den planen kraschade snabbt idag när det uppdagades att vi ska dricka vin efter repet imorgon. Bara att nicka och tacka ja liksom. Softa kan jag göra i L.A. :) Och att pimpla vin med gayfolks borde inte vara helt fel...

Matsen: Balla Kavrulmus. Det var tider det :) Hahaha...Ge nu dina flickor (mina med för den delen) en stor kram och hälsa från svansen. Ni är bäst.

1 comment:

Anonymous said...

Jag är mycket imponerad min Spegelfjolla. Klockar står på 00.35 och du har släckt lampan. KORS I TAKET!!! Hoppas du sover så gott så vakar vi lite längre imorrn igen...OM jag nu får vara med eftersom jag inte dricker vin haha.

Puss Natti!