Thursday, July 17, 2008

Gårdagen - Vad heeeende?

Bussen till partyt.
Försök ett.
Försök två.
Försök tre.

Känner mig lite sorgsen nu. Kvällens planer gick åt H allihopa. Var meningen att vi skulle dansrepa men det blev inställt. Och nu visar det sig att Sara inte alls hade behövt sova hemma hos sig. Crap. Här sitter jag nu, ensammen i en kaotisk lägenhet, lite groggy efter att ha sovit hela kvällen och inser att jag måste sova själv inatt. Det var inte alls meningen. Och bara tanken av att höra konstiga ljud inatt gör mig tårögd.

Tiden går så fort att jag inte hinner med mig själv. Inte reflektera, inte varva ner. Nu när jag har den tiden ikväll känns det enbart jobbigt. Jag är förvirrad. Det är med avund jag studerar harmoniska människor. Rastlösheten inom mig är så enorm ibland att jag känner den rent fysiskt. Då är det lättare att GÖRA än att KÄNNA.

Jag känner mig som Linda Rosing - Ambivalent, kärlekstörstande, lattjo och lättpåverkad (in two senses :))

Fredag imorgon vänner! Mamma kommer och hälsar på i helgen. Mest för Emmys skull. Hon är begeistrad. Jag med.

1 comment:

Anonymous said...

Fy faan...får kväljningar bara jag tittar på fotona =/

Puss å ha en trevlig lunch. SOon Im off to Silja, halva perioden avklarad efter ikväll weee.