Thursday, July 3, 2008

Jag har så...

...mycket kärlek till er mina vänner, ni är underbara.

Det är lätt att glömma vilka fina människor man har omkring sig, framförallt när man är i ett förhållande. Sedan jag blev singel har jag insett åter och åter och återigen hur LYCKLIG jag är som har er. Min andra familj :) Ni är grymma på alla sätt och vis.

Är glad. Fortfarande över att min semester i Sundsvall var så otroligt härlig. Över att jag trivs på mitt jobb. Över att allt flyter.

Var på gratis Friskis & Svettis-gympa i Rålambshovsparken efter jobbet idag med en kollega. Jag hoppade, studsade och lyfte höfterna (läs: juckade) på ett sådant där otroligt charmant vis liggandes på gräsmattan tillsammans med massor av andra gympisar. Vilken syn. På slutet kom Ella Ella och jag blev så jävla glad. Living the dream som Björn Gustavsson sa. Indeed. Just det: Det var sol också.

Var ute och åt i sjöstaden ikväll med farsan och de blivande föräldrarna. Fortfarande ingen bebis på ankommande, eller kanske just nu? :)

Imorgon efter jobbet blåser jag och paps till S-vall. Ska se The Ark på Gatufesten. Det brukar ge lyckorus.

1 comment:

Anonymous said...

Hihihi...tack sötisen =)Absoluuuut inflyttningsfest på måndag hihi. Då ska vi kocka å leka som bara den ;)Ha nu en trevlig helg my love, så hörs vi och ses soonish. PUSS