Monday, July 14, 2008

Hemmafest

Sara har redan bloggat om kvällen, men här har ni lite flera bilder. Var en äkta hemmafest hos Madeleine som vi dansat med. Mycket folk, grymt god mat (grillad kyckling med sallad) och massor av Singstar och dans. Tack Madde och alla ni andra!På väg till festen i mina hoods.
Haha. Favorit i repris från L.A. Tanten bredvid uppskattade inte riktigt vårt stoj.
Jag visar senaste solglasögonmodet.
My kom från Uppsala!
De hade förberett så bra...
Hungrig - mums!
Två smurfar och jag.
Klart smurfarna måste få posa lite.
Vi passade på att träna lite.
Fina Madde!
Sara körde järnet ;)
De gjorde My med, men lite i smyg och utan mick. Haha.
Shots!
INTE gott.
Vi lekte en lek vilket gick sådär. Alla var inte riktigt med i gemet. Säg mig...namnet på...olika... :)
Ju senare det blev, desto mer dans.
You rock!
Vi hittade läppglans från USA i badrummet. Det skulle göra läpparna större. Vet inte riktigt hur resultatet blev men stack i läpparna gjorde det i alla fall.
Uppifrånperspektiv.
Vi åkta hem via Rissne, min förra förort!
Blev minsann lite nostalgisk...

No comments: