Wednesday, July 23, 2008

Emmy är mitt lugn

Emmy lilla hjärtat - den sötaste brorsdottern i denna värld! (Suddiga bilder men ville inte ha blixt då bebisen sov så sött...)
Hade verkligen inte tid, men jag tänkte med hjärtat istället för förnuftet och åkte till lilla familjen efter danspasset ikväll. Och tur var väl det! Höll i lilla älsklingen jättelänge medan hon sov. Allt är underbart med henne. Det smärtar mig att jag kommer missa hennes utveckling medan jag är i USA, men förhoppningsvis får jag en MASSA bilder under tiden jag är borta ;)

Det är tusan hektiska dagar nu. Ju mer saker jag kommer på att jag måste fixa innan USA desto mer galen blir jag i huvudet.

Jag mår illa. Crap.

:)

1 comment:

Anonymous said...

MOAHAHAHAHAHA...jag förstår att du mår ill ;) men det blir gaaaaaala i LA iaf! PUSS