Wednesday, July 30, 2008

Kanske man kunde få svimma en stund?


Nu är jag sliten. Rejält. I sinnet mår jag toppen (förutom ngn svart fläck) men kroppen däremot strejkar. Illamåendeattacker, småskavanker, magproblem. Det är med inställningens hjälp jag ska klara det här, bara 7 ynka arbetsdagar kvar. Kommer bli ljuvligt att slippa alla dansrep efter ikväll. För idag kör vi: Pride. Fasen va roligt :-) Strategin att sola solarium idag på lunchen föll, jag hann inte somna. Jag får panik. På riktigt. Man kan ju inte vara perfekt. Men jag vill. Vad som ska få mig att släppa den strävan vet jag inte. Enough with the flum, nu kör vi :-)

1 comment:

Anonymous said...

Lycka till ikväll! Tråkigt att jag inte kan komma och titta:o( Men det lär ju inte vara sista gången ni dansar på en scen:oD Puss och Kram