Thursday, July 17, 2008

Risky business

Jag sätter mig i soffan. Ställer ett stort glas med saft på bordet. Tar ut minneskortet ur datorn som jag har i knäet. Laddar för att kasta (but WHY???!!) minneskortet till bordet och tänker samtidigt att jag måste se till att bågen faktiskt passerar glaset, inte att den slutar där.

*plums*

Så j-a mycket jag i ett nötskal.

Lite mindre ensammen nu. Msn:ar med Per. Han är bra på alla sätt och vis. Konstaterade nyss att det är synd att vi inte är kära i varandra. Dessvärre får inte hjärnan bestämma sånt, den biten sköter hjärtat bäst f-n den vill.

2 comments:

Chris said...

Tänk vad du kommer tänka efter en extra gång nästa gång du ska kasta nåt nära ett glas med saft =)

Ja, jag ÄR vaken. What the...?

Såhär går det när man jobbar natt ja.. eller är jag som du - oförmögen att kunna sova. Längesen jag sov här hemma nu och det är lika tomt som hos dig.. herregud va fjantig man är brukar jag tänka och sen tuffar jag till mig lite och det går bättre =)

Hoppas du kunde somna och att du vaknar pigg och fräsch!

Ses snart vännen!
pusspuss!

Anonymous said...

men nu kan vi vara bästa kompisar istället:) och det må du tro är inte dåligt heller:)