Sunday, November 30, 2008

Söndagspotpurri

Det verkar som att allt resande tar på krafterna. Maui, Vegas, snart NYC...Är fortfarande helt väck av trötthet och en omysig huvudvärk har anfallit mig. Ett delikat problem förvisso, att resa för mycket?! :) Jag LÄNGTAR till New York och dess vackra julbelysning!

Känner att julstämningen försvunnit en aning, men det ska jag och smurfen snart råda bot på genom att börja titta på Sunes Jul. Det har genom åren blivit en tradition att vi tittar på det tillsammans and I love it! :) Har redan hunnit stoppa i mig en hel del chokladpraliner eftersom Kattas mamma och syster som är här på besök gav oss en hel säck full med choklad! TACK snälla ni! :)

Har lite svårt att få tummen ur...Borde svara på en massa mail, dona med foton, och framförallt PLUGGA. Det råder studerarstämning här hemma, finalsveckan börjar närma sig. Det är så mycket vi vill göra men skolan måste avverkas först. Sen så! På tisdagkväll ska vi på konsert med Celine Dion. Kommer bli underbart! Jag HOPPAS hon sjunger lite julsånger... :)

1 comment:

Märy the houseowner said...

Hello darling!

Vi har inget internet i huset än :( Och det har varit fullt upp att fixa till Kalles partaj men nu är det över och allt gick bra så nu är vi på riktig husboende =) Dessutom är lgh såld - tjoho!

Men har därför inte kunnat kolla varken mail eller någon av de bloggar jag följer (pain) :( Snabbkollar lite nu på din lunch så jag är uppdaterad om läget iallafall.

Men ville bara skicka en liten puss till andra sidan atlanten!

Så PUSS =)